Strony

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Webcamowe love.

hej . weekend był po prostu piękny. Cały czas padało i było zimno brrr... . Jutro Otwock . Ciekawe jakie są wyniki . Dzisiaj miałyśmy z mamą pojechać po tatę na lotnisko , ale w sobotę przyjechali ciocia z wujkiem i umówili się z rodzicami , że jutro tatę odbierzemy , a on przenocuje u znajomych ^ ^.  Ze szkołą jest ok . Wczoraj miałam randkę  z fizyką . Dostałam bdb+ , ^^ . cieszę się . A teraz odnośnie tytułu . Jakiś czas temu na blogu mojej koleżanki na fbl , zauważyłam zdjęcia z logiem " webcam " . z ciekawości weszłam na ta stronę i okazało się , że za pomocą kamerki internetowej można zrobić fajne zdjęcia . Webcam oferuje wiele funkcji takich jak , np.  krzywe lustro czy efekt starego zdjęcia , a nawet tęczę. Teraz dam pare moich zdjęć robionych za pośrednictwem webcam .




A Wy korzystacie w Webcam ? :D

pa :*

1 komentarz:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx