Strony

sobota, 23 czerwca 2012

post numer 20.

siema .
 Dzisiejsze plany nie wypaliły. Miałam jechać do Miłomłyna, ale mam zapalenie krtani. Do poniedziałku powinno przejść. W tym czasie nie jestem w stanie nic jeść , ledwo piję i jak gadam to nikt mnie nie słyszy.:c  Na dodatek z rana kot coś zrobił sobie w łapę i kuleje, choć wskoczyła nie dawno na parapet więc chyba jest lepiej, ale jeśli jej nie przejdzie , to pojedziemy do weterynarza. PS. kiedyś dodam notkę z jej fotkami, najprawdopodobniej ( jeśli nie zapomnę ), w dniu jej urodzin :3
pasażowska fontanna :3






a , no i tak , na blogu taneczne dusze jest rozdanie :)


to pa, udanego weekendu ;)

5 komentarzy:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx