Strony

wtorek, 26 czerwca 2012

3 dni do wakacji.

Czeeść.:D
za 3 dni wakaacje. Cieszycie się ? ^^ .Jaa baardzo, choć po 3 miesiącach spędzonych w domu i szpitalu mam ochotę wrócić do szkoły, bo brakuje mi przyjaciół codziennie XD. Oczywiście piszę z nimi na gg, skypie czy innych komunikatorach, ale to nie to samo. Zauważyłam , że moja klasa nie jest już podzielona grupkami i baaardzo mnie to cieszy. Już chcę czwartku.<3 . A i chciałam powiedzieć, że możecie mnie hejtować, ale pisać będę dalej, a każda negatywna uwaga od anonimka mnie motywuje do dalszego działania :)
stare miłomłynowe ^ ^



` Hey, I just met you, and this is crazy,
But here's my number, so call me, maybe? `

jaaak mnie to powyższe słowa męczą. Ciągle je śpiewam . ^^
zwijam , cześć ! ♥

7 komentarzy:

  1. oooo <3 , nie dość że blog jest zaje***** to też jego właścicielka : ) Swietnie go prowidzisz , a co do noteg , całkowicie się z tym zgadzam , i tęstkie <3 <3 <3 <99999,9
    Twóoj Alaan <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zesrajcie sie :************************** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie załamuj się krytykami, tylko prowadź bloga dalej. Wykorzystaj je do pracy nad sobą ;)
    Nareszcie wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy, że zaczniesz sie rozwijać i haters gonna hate. Ja w sumie ciesze sie z wakacji, ale w tym roku nowa szkoła, więc troche trudno będzie rozstać się ze starą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O już wakacje <3
    Informuj mnie o nn ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx