Strony

poniedziałek, 18 czerwca 2012

działeczka.

heej.
ostatnio coś mam kłopoty z zebraniem się do napisania notki. lenistwo robi swoje.
 W sobotę pojechałam z rodzicami na działkę. Miałam zostać w domu, ale skusiła mnie obietnica grilla , 
a poza tym miałam po raz pierwszy okazję wypróbować Canona "w terenie" .
Pocykałam trochę zdjęć , posiedzieliśmy , zjedliśmy obiad i do domu , bo meczyk.
ale nie mam ochoty go komentować, bo nie ma czego. Ewentualnie czuję się dumna z tego , że w naszym kraju jest taki bramkarz jak Tytoń :)
 No tak , a teraz wyniki pracy :
 
 duża butelka frugo musi być XD
oczywiście swoje zdjęcie obowiązkowo ^ ^

Ten rok kończę z dobrymi wynikami w nauce . Jak na mnie lepsze nie mogły by być.
 W sobotę jadę do Miłomłyna na urodziny Wiki. W niedziele powinnam dodać fotki,
a w międzyczasie dodawać będę jakieś notki . siema.^^

3 komentarze:

  1. Żółte frugo.?
    nie widziałam;P

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zwolniona z wf, bo miałam operację kolana i po niej kolano już nie za bardzo nadaję się do uprawiania sportu ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. żółte frugo ;o nie piłam:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx