Strony

piątek, 29 czerwca 2012

waakaacje XD

 siema .
Dwa dni w szkole cudowne. To nic, że trwały po 3 godziny, ale i tak jest fajnie. Zakończenie roku udane. Na oceny nie narzekam . XD. Po szkole poszłam z Paulą, Redą, Pati i Emilą na pizze . Czekałyśmy godzinę *-*. Jak zjadłyśmy miałyśmy iść na plażę, ale dla mnie to jeszcze za daleko ( minęły dopiero 2 m - ce, a plaża jest na drugim końcu miasta ). Reda, Paula i Pati poszły na Kajkusa , a ja i Emila zebrałyśmy się do domu. Była cudna pogoda, to aż żal siedzieć w domu. Tata pozwolił mi pójść na molo ( bo mój tata jest strasznie opiekuńczy ). Posiedziałyśmy tam z Emilą, potem na plac zabaw i do domu. Dziękuuję. :D
a tu pare zdjęć. Narobiłyśmy ich tyle, że na pare notek powinno starczyć XD :


uczulenie na słońce daje mi się we znaki , idę zrobić wapno , cześć .:D

4 komentarze:

  1. Pozytywne zdjęcia ! :))

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. olu czemu to jak pijemy z em ? ja mam taką głupią minę ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx