Strony

poniedziałek, 25 czerwca 2012

dwudziesty pierwszy post.

Siema. :D
dzisiaj miałam tylko jedną lekcje, gdyż na poprzedniej ( bo to była druga ) byłam u lekarza i nie wyrobiłam się wrócić do domu. 15 minut, a nauczyciela nie było. Trudno, dowiedziałam się jakąś godzinę przed lekcją. Przeproszę i będzie spoko. :)  Z samego rana byłam u lekarza z gaardłem, bo miałam być zdrowa, ale nie wyszło. Pomyłka z zapaleniem, mam anginę po raz kolejny w tym roku, ale przynajmniej moge wychodzić :D
stare zdjęcie.:) Jakby kogoś interesowało to koszula jest Croppa, a kolczyki z New Yorkera XD

Jak ten czas szybko płynie *-* .  Muszę ogarnąć pokój, pa :D

P.S. Co myślicie o zorganizowaniu jakiegoś rozdania jak będzie 2 000 wejść ? ^ ^

8 komentarzy:

  1. fajnie tu

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu, tak cie dotknęła krytyka, że aż usunęłaś komentarze? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, wręcz w ogóle. :) . Nie chciałam, żeby ludzie czytali to co pisałaś, bo to nie ich sprawa , a poza tym jak coś chcesz to napisz na fejsie skoro utrzymujesz, że mam cię w znajomych, mimo, iż to kłamstwo.

      Usuń
  3. " bo to nie ich sprawa ". hahahhaha nie rozśmieszaj mnie dziewczynko. Po prostu boisz się, że ktoś przeczyta. I nie bądź taka mocna w gębie, bo przyjdę do ciebie pod 2 lub pod dom jak wolisz i "pogadamy". -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcą niech czytają , ale po co , skoro to nie ich sprawa ? a poza tym przychodź sobie , ja i tak nie wychodzę bo nie mogę to trochę postoisz :)

      Usuń
  4. Fajne kolczyki :D

    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    zapraszam na konkurs! Bardzo by było mi milo, jakbyś wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ci się nie podoba jej blog to nie wchodź
    proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wymiana słów xD

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx