Strony

wtorek, 5 czerwca 2012

Nowe Cudeńko

Hej , tak jak ostatnio pisałam , dzisiaj miałam wizytę w Otwocku. Gąbko się rozpuściła , więc jej nie widziałam .:c Moje " kochane " kule muszę nosić przez całe wakacje i nie mogę pływać. Trudno , pomoczę sobie nogi nad morzem czy coś . Wyników pobranej próbki z kości jeszcze nie ma . Wizyta 2 października . Znowu nie ćwiczę na wf. Przed Otwockiem zajechaliśmy do Garwolina odebrać tatę . Posiedzieliśmy jeszcze trochę pogadać. Od razu jak weszłam do domu znajomych tata wręczył mi aparat , tak jakby nie mógł chwili poczekać , ale spoko. Od razu mówię ,że bardzo mi się podoba : ) " Wypstrykałam " już chyba pół kartu pamięci. Żałuję , że nie zrobiłam zdjęć samego aparatu. A , no tak , nawet nie napisałam jaki to model . Więc to Canon 1100d + 18- 55 mm + 70 - 300 mm . Po powrocie do domu męczyłam  się ze zmianą obiektywów , po jakimś dłuższym czasie udało się i wreszcie potrafię je zmieniać . Odkryłam też jak włączyć tryb wideo. Na razie wolę focić na zwykłym obiektywie , no z 75- 300 trochę trzeba się pomęczyć . Oto kilka zdjęć wykonanych tym aparatem . Będę pisać , jakiego obiektywu używałam ^ ^. 
 18 - 55 mm
 70 - 300 mm
 70 - 300 mm
 18 - 55 mm
           75 - 300 mm

żadne ze zdjęć nie zostało poddane obróbce. : )
Dzisiaj wstałam o 2.30 i już umieram. Nie daję rady ide spać , choć jutro lekcje rozpoczynają się dopiero o 12.15  ^^ . Baaj <3

3 komentarze:

  1. świeete zdjęcia ;)
    spk blog ;p


    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny aparat od marca tego roku i po 2 dniach najważniejsze funkcje obczaiłam. Ja posiadam tylko obiektyw 18-55, ale myślę nad zakupem obiektywu do mikro. Zobaczymy. Jeśli chodzi o aparat jest świetny dla osób, które się interesują fotografią. Zapraszam do mnie;)
    www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx