Strony

piątek, 1 czerwca 2012

dzień dziecka

hej. od 17 godzin i 30 minut mamy czerwiec , a co się z tym wiąże dzień dziecka .Oczywiście pogoda nie świętuje i cały dzień pada. Co dostaliście w prezencie na dzień dziecka ? :D Ja koszulkę, którą pokażę w najbliższym outficie i sukienkę. Dzisiaj " po szkole " robiłam porządki w swojej szafce z koszulkami na krótki rękaw. Połowa nie nadaje się do noszenia publicznego, reszta to koszulki na ramiączka z nadrukami i luźnie t- shirty. Nawet nie wiedziałam , że tyle tego jest :o . Uznałam , że dzisiaj odpoczywam , od jutra za naukę , bo w poniedziałek rano mam pracę klasową z Fizyki , a potem na lotnisko do WaWy po tatę . We wtorek wizyta w Otwocku, i powrót wieczorem .No a w środę konkurs , na który może pójdę . Tak pójdę " odwiedzić " szkolę . Teraz kończę tę jakże przejmującą notkę . Buziaki :*

                                                  

A tak na marginesie , to co wy dostaliście 1 czerwca ? :3

edit : dziękuuuuuuuuuuję za ponad 1000 wejść ! , to wszystko wasza zasługa i nie wiem jak mam wam dziękować ^ ^

10 komentarzy:

  1. Ja dostałam dwie świetne książki. :)) A tak na marginesie, Twoja czcionka na blogu nie obsługuje polskich znaków i mogłabyś ją zmienić. ;)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam dostalam kase no i slodycze, standardowo raczej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już za stara na dzień dziecka :)
    czekolade i takie moje ulubione reczniki duże :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każdy dostaje prezenty na dzień dziecka :* Ja dostałam to co sobie wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. na Mazurskiej : ) kojarzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na zdjęcia .;d

    Dodaje do obserwowanych, liczę na to samo.♥

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, świetny gif!
    zapraszam do mnie na palistory.blogspot.com i również liczę na komentarz!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ciocia z wujkiem tam mają :D
    a często tam przychodzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc.. ostatni raz (nie licząc tego miesiąc przed) tam byłam 3-4 lata temu, haha :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx