Strony

sobota, 4 sierpnia 2012

outfit

Hej. 
Wczoraj cały wieczór szukałam płytki do aparatu, żeby wreszcie zgrać zdjęcia z Krutynii. :) Teraz zostało mi jeszcze trochę je przebrać, przerobić i w niektórych miejscach przyciąć. Przypomniało mi się też, że jak byłam w połowie lipca w Miłomłynie, to pojechaliśmy z rodzicami i kuzynami do MegaParku do Grudziądza. Muszę przysiąść przy wszystkich zdjęciach. Teraz dodam wtorkowy outfit :)
 sweter - Diverse, t-shirt - sh ( New Look ), legginsy - Okay, torba - Cropp Town
Bransoletki - fiol. ? , czar. Rossmann, okulary - Vision Experss Super Optyk.




Poza tym na blogu są wprowadzone nowe zmiany w wyglądzie : )

udanego weekendu :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx