Strony

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ostróda Reggae Festival.

Hej Hej Hej !
Dawno nie pisałam notki :D Ale to wszystko z braku czasu. :c  Przechodząc do tematu...
Od 12 lat w moim mieście - OSTRÓDZIE odbywa się 4 - dniowy festiwal muzyki reggae. W tym czasie odbywają się koncerty największych gwiazd, wykonujących pozytywne dźwięki. Pierwszego dnia festiwalu odbywa się KONKURS MŁODYCH POLSKICH ZESPOŁÓW REGGAE, w którym można wygrać m.in. 5 000 zł i nagranie krążka. W tym roku zwycięzcą został zespół " BUBBLE CHAMBER ".
Dobra w opisywaniu nie jestem to dam wam linka, poczytajcie sobie -  ostrodareggae.com
 Niestety nie nosiłam ze sobą aparatu, bo byłoby mi za ciężko. I tak nosiłam ze sobą kulę. 
 Powiem, ze to byly najbardziej pozytywne 4 dni wakacji.
Vavamuffin, Junior Stress, KaCeZeT, East West Rockers.

w przyszłym roku powtórka, mam nadzieję :3

A wy byliście kiedyś na tym festiwalu ? 
cześć : )

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam ale bym chciała ;3
    Zapraszam do mnie ;)
    http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takim festiwalu, to musi byc fajna sprawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa taki festiwal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała ! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki klimat! zazdroszczę :))
    nigdy nie byłam...
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie bytlam na takim festiwalu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię reagge, ale naprawde super, że takie wydarzenie jest w Twoim mieście :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx