Strony

wtorek, 28 sierpnia 2012

Hello, This is a cat.

Sieema. XD
Post zapowiadany był baardzo dawno, ale nie spóźniłam się z jego opublikowaniem :D
Dzisiaj mój kot ma 3 urodziny. Pamiętam jak mama przywiozła ją do domu. Po wyjęciu ze specjalnej klatki kotka była wielkości dłoni i przypominała puszek, bo była cała najeżona, nowe miejsce, więc się bała. Przez tydzień się chowała, ale powoli zaczynała się oswajać. A no tak zapomniałam dodać, że została przywiezione 21 października :D. Od tego czasu minęły prawie 3 lata, a kot przwywiązał się do nas ( czyt. mnie i moich rodziców ) tak, że jak gdzieś wyjeżdżamy na dłużej niż jeden dzień ona z tęsknoty nic nie je, a ze złości niszczy wszystko co znajdzie się w zasięgu jej łapek. Oczywiście też urosła i przytyła. Jak skończyła jej się pierwsza ruja, weterynarz ją wysterylizował. Kochany z niej kot :)
ulubiony punkt widokowy :3







a tak wyglądała po przyniesieniu :3


baj :3

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia.
    I śliczny kotek.
    Zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. SŁODZIAK .!
    Taka śliczna .!
    Mój psiaczek ma już 5 lat.
    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obsesje na punkcie kotów :))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx