Strony

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Krutynia

Hej.
Obiecany post. ^ ^ jak już wcześniej pisałam jakiś czas temu byłam z rodzicami i ich znajomymi we wsi Krutyń. chociaż może to małe miasteczko :D  Główną atrakcją jest rzeka Krutynia, która jest szlakiem kajakarskim. Mierzy ona 14 kilometrów. Płynie się nią do Ukty. Oczywiście po drodze są 3 przystanki z których można być odebranym. No to chyba na tyle. Wiem, że pisałam trochę nie zrozumiale, za co przepraszam.











P.S. Zdjęcia były robione Lustrzankami:
Canon EOS T3 Rebel
i
Sony Alfa 330 ( chyba ).

no to tyle, pa : D

11 komentarzy:

  1. Ładne widoki, ale brzydkie kaczątka;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maury <3
    Byłam tam z klasą, miałam okazję zostać wypchnięta przez znajomych do wody ;3

    Zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog!:) obserwuje i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, chętnie bym pojechała na kajaki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obrazek to taki żart - mój i mojej koleżanki, która ogólnie jest metalem. Nie przepada za popem itp. Ale raz zaczęłyśmy temat OD. A potem ona cały czas przesłuchiwała jakieś filmiki an YT z nimi. Dlatego, gdy tylko znalazłam ten obrazek, chyba na kwejku, uznałam, że idealnie pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx