Strony

wtorek, 21 sierpnia 2012

Nad Morzem

Siema :D
Przepraszam,ze długo mnie dodawałam żadnej notki, ale nie było mnie w domu. W Piątek z samego rana wyjechałam z Rodzicami i rodziną do Chłapowa, wsi, która znajduje się kilometr od Władysławowa, spędziliśmy tam 4 dni. Niestety pogoda dopisywała tylko w piątek i niedzielę. W sobotę pochodziliśmy po Władysławowie, a w poniedziałek pojechaliśmy do Gdyni. Dla mnie to miasto dużo znaczy, ponieważ mieszkałam tam 3 lata, no i rok w Sopocie. Fajnie było tak powspominać stare czasy, choć bardzo nie wiele pamiętam, bo mieszkałam tam po urodzeniu, więc mam tylko niewyraźne wizje :c No nic, co było, to minęło.
właściciele ośrodka, na terenie którego mieliśmy domek mieli żółwia, więc trzeba było go sfotografować XD

mój 5 - letni kuzyn Maciek. :)

Patron mojej szkoły :)

jeden z deptaków we Władysławowie.

plaża przy wejściu nr 13

w wesołym miasteczku we Władysławowie poszłyśmy z Wiką do namiotu hologramów :)




no i moja 12 - letnia kuzynka Wiktoria, ktora jest dla mnie jak siostra. Nie widać,ze ma 12 lat, nie ? XD


 Zdjęcia z tego wyjazdu mam zaplanoane na jeszcze 1 - 2 notki, więc do nastepnej.
cześć :) x

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i kuzyn-syrena. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety okropne są!:(
    z chęcią przeszlabym sie do takiego namiotu hologramow, fajnie bylo?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. aleee ładny nagłówek masz :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, naprawdę świetne zdjęcia. Strasznie ci zazdroszcze wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) Świetne zdjęcia, widac , że wypad udany :) Naj podoba mi się kuzyn z syrenim ogonkiem ;P Pozdrawiam cieplutko.


    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :) widać że było fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Władysławowo. Często jeździłam tam jak byłam mała. :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx