Strony

sobota, 19 stycznia 2013

Trzy Metry Nad Niebem

Hej :)
To jest już 60 notka! Nie przygotowałam niczego specjalnego, ale przychodzę z recenzją filmu, który obejrzałam jakieś 10 minut temu.

Trzy Metry Nad Niebem
Film opowiada historię dwóch młodych ludzi z zupełnie innych światów. Babi (María Valverde) jest spokojną studentką, Hache (Mario Casas) jest gwałtowny i porywczy. Jednak między nimi narodzi się niekonwencjonalna miłość opatrzona walką większą niż się spodziewali.
Historia miłości współczesnych Romeo i Julii na podstawie powieści Federico Moccia
.


Ja się w tym filmie po prostu zakochałam. Mimo, że na początku straaaaasznie mi się nie podobał, to od piosenki Forever Young łzy mi się lały. Podsumuję wszystko mówiąc, że Babi jest strasznie głupia XD

w skali oceniam ten film na 8/10 :)

A Wy Co O Nim Sądzicie ? :3

2 komentarze:

  1. Mam tylko nadzieję, że nie kończą tak samo, jak Romeo i Julia - śmiercią, co?

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx