Strony

czwartek, 17 stycznia 2013

brak chęci.

Hej!
Chciałam was przeprosić za brak nieobecności na blogu. Wszystko spowodowane jest tym, że od soboty nie wychodzę z łóżka przez zapalenie oskrzeli. Przed komputerem spędzam w ciągu dnia może z godzinę, żeby obejrzeć PLL. Największy plus choroby to to, że mogę nadrobić braki w mojej bibliotece filmowej, a moje ferie z 2 tygodni trwają miesiąc XD Oczywiście, przez gorączkę nie mogłam wziąć udziały w WOŚPie, ale Pats i Paula do mnie wpadły to je wsparłam :)

Idę objrzeć Pretty Little Liars. :) *fangirl na punkcje Ezry XD*
Paa : 3

to zdjęcie chyba nigdy nie znalazło się na blogu :)



i tak na umilenie wieczoru:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx