Strony

wtorek, 8 stycznia 2013

Kiss You

Hej! ^^
Dzisiejszym tematem posta jest podsumowanie, dlaczego nie mam czasu na dodawanie notek. W końcu zbliża się półrocze, czas robić projekty, uczyć się na testy itp. Poza tym ostatnio wkręcił mi się serial Pretty Little Liars : ) W najbliższym czasie teąż nie będę miała czasu dla bloga, bo jutro jadę z Emilą na Hobbita a potem jest impreza z Wolontariatu dla dzieci z domu dziecka :) Ale przechodząc do tematu ...

... Niektórzy czytelnicy mojego bloga wiedzą, że jestem Directionerką. 13 listopada odbyła się premiera płyty "Take Me Home". Wcześniej odbyła się przedpremierowa premiera teledysku do LWWY, a niedługo potem do Little Things. Wczoraj o 21 wiele Directionerek dostało zawału, bo była premiera teledysku do piosenki Kiss You. Najpierw było na tt odliczanie jak w sylwestra, potem nastąpiły komentarze typu " Są piosenki z przesłaniem i jest Kiss You". Ja osobiście zakochałam się w teledysku. Oto on <3


podoba wam się ? : )

 i kamerkowiec na do widzenia :3

3 komentarze:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx