Strony

sobota, 2 lutego 2013

Hi February

Witajcie w nowym miesiącu! Przepraszam za tak długą nieobecność, ale straciłam motywację do pisania, bo w końcu samych recenzji filmowych nie będę robić. Powoli ferie się kończą, jeszcze tydzień, ale z powodów osobistych tego niestety nie odczuję. Przez ten czas udało mi się spotkać z przyjaciółmi i wybrać się na łyżwy. Nadrobiłam też trochę zaległości w PLL. Semestr był nawet dobry. Teraz muszę zacząć czytać lekturę.

strasznie wkręciła mi się ta piosenka asdfghjkl

trzymajcie się xoxo

1 komentarz:

  1. hej ;) zostałaś przeze mnie nominowana do LIEBSTER AWARD:D po więcej informacji zapraszam na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx