Strony

niedziela, 2 grudnia 2012

Zmierzch: Przed Świtem part 2

hej hej :)
Notka będzie o filmie na którym byłam w czwartek z moją klasą :)
Na cóż, fanką filmów opartych na książkach nie jestem, a najlepszym przykładem jest to, że wręcz nienawidzę ekranizacji Igrzysk Śmierci, których autorzy pożałowali paru cennych informacji.Pierwsza część Zmierzchu była bardzo dobrym odzwierciedleniem, ale na kolana nie powaliła. Część druga ? Tu oddaje pokłony dla twórców, bo mimo, iż w zupełności różni się, od tekstu Meyer, nie wiem, czy sama autorka wymyśliła by coś tak wspaniałego. Part two ma dwa OGROMNE plusy. 1. W porównaniu do poprzednich części było sporo elementów z których można było się pośmiać. 2. Zakończenie, omnomonomomn, łzy leciały *-* Jeżeli ktoś, zapytałby się mnie o ocenę, wystawiłabym 10 pkt na 10 możliwych :D

2 komentarze:

  1. heheh mi sie za to nie podobał moim zdaniem był nudny
    jedyna akcja to podczas "wojny" XD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Prosze ,wpadniesz do mnie ? :> http://my-little-crazy-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx