Strony

piątek, 21 grudnia 2012

Koniec świata.

Hej !
Tysiące lat temu, jak każdy wie Majowie stworzyli kalendarz, który się dzisiaj skończył. Legenda głosi, że 21 grudnia 2012 r. nastąpi koniec świata. Chyba jestem niezniszczalna bo go przeżyłam, jak każdy inny, ale rano przeżyłam istną apokalipsę. Chciałam zrobić sobie loki, a moja lokówka strasznie pali włosy, dlatego na noc zaplotłam sobie jakieś 5-6 warkoczyków. Ok. 7 rano rozplątałam jei rozczesałam włosy. Myślałam, zę umrę jak to zobaczyłam o.o
hipster yo.

Na szczęście 20 minut zabawy z prostownicą uratowało mnie, ale zapamiętam, że jak kiedyś będę chciała być hipisem, to zrobie warkocze XD

Już za pare dni święta. *-* Macie już prezenty ? 
Czas zabrać się za porządki... na pulpicie XD 
pa x

a tak na umilenie czasu :


 Lubicie tego Rudzielca ? :3 Ja osobiście go kocham <3

1 komentarz:

  1. Jeej jakie włoski *__*
    Śliczna jesteś ! ; 3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie; *

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx