Strony

środa, 12 grudnia 2012

12.12.12

Hej Hej :)
Przepraszam za ta długą nie obecność xx
Dzisiaj jest baardzo wyjątkowa data, pomyśleliście życzenie : ) ? szkoda, ze następna będzie dopiero za 89 lat :c  mam nadzieję, że moja małe marzenie się spełni :> 6 dni temu były mikołajki, ale nie będę się chwalić co dostałam, w między czasie na blogu pojawiać sie będę niektóre rzeczy. Teraz pokaże wam dwa małe zakupy z zeszłego tygodnia :
1. Tipsy ! niestety były baaaaardzo długie i godzine sie z nimi bawiłam żeby przyciąć, ale jestem dumna z tego zakupu ( Drogeria Natura 1.99 ! ) 2. Jelly Bean ! mimo, że oryginalne nie są i się od nich różną to i tak są pyszne ! (Rossmann 4.99)
idę zaraz spać bo jutro do szkoły a dzisiaj zaspałam na 2 pierwsze lekcje XD
paaaa xx

3 komentarze:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx