Strony

czwartek, 26 lipca 2012

upaaał *.*

Witajcie. 
Z góry przepraszam, że od dawna nie dodałam żadnej notki. Byłam na parę dni u kuzynki, która nie miała internetu a jak wróciłam to zepsuł się komputer, czyli kolejne zero łączności ze światem. Dopiero wczoraj tata go odebrał XD . W sobotę wyjeżdżam na weekend ( jeśli będzie ładna pogoda ), ja spływ kajakowy ^ ^, postaram się porobić parę zdjęć. Teraz dodam parę staroci. 



 A tak poza tym to w poniedziałek byłam u ortodonty na odlewie i prześwietleniu. Po weekendzie dowiem się co z aparatem. No i chyba mam trzeci migdał, bo od miesiąca boli mnie gardło i całe życie gadam przez nos .XD

to udanego Weekendu ^ ^

1 komentarz:

  1. No to udanego spływu!:) ja będę rysować w końcu ten portrecik:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx