Strony

niedziela, 29 lipca 2012

Post muzyczny numer 1 część 2 + fotoo.

Hej.
Wczorajszy wypad jak najbardziej udany. Spaliłam sobie kolana, ale już powoli mi schodzi :c Ogólnie o Kajakach napiszę w innej notce, a teraz :
 2. Drugie miejsce zajmuje mój ukochany, rudy wokalista czyli ED SHEERAN. 
* brawa dla niego poproszę :) *

To angielski piosenkarz, który na rynku muzycznym pojawił się w 2011 roku. Ma dwadzieścia lat i od pewnego czasu udziela się w featuringach jako raper-wokalista z gwiazdami brytyjskiego grime'u. Sławę przyniósł mu pop-owy singiel "The A Team".
Sheeran urodził się w Halifax, West Yorkshire w Irlandii. Od dziecka grał na gitarze i w bardzo młodym wieku zaczął komponować piosenki. Przy produkcji swojej muzyki inspirował się takimi wykonawcami jak: Van Morrison czy Damien Rice.( źródło : www.rmf.fm )


W teledysku wystąpił Rupert Grint XD



teledysk do tego mnie rozwalił. caaaaaaat.


twarzowiec :3


o taak, uwielbiam człowieka za jego głos, piosenki i sposób bycia ( twitter prawdę ci powie )
Średnio mi idzie polecanie, więc powiem tylko, że naprawdę to super gość ^ ^
 
 i zdjęcia :
 
 wiem, że teraz umrę, ale notkę robiłam z prośby Oli, którą widzicie na powyższym zdjeciu :***
 
cześć : D

3 komentarze:

  1. zabije Cię za to zdjęcie,wiesz o tym? :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zkaochałam się w jego piosence "The A-team". Ale przesłuchałam też resztę i też są super. To Lego house mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc witam w Hogwarcie, choć nie w tym samym domu, ale zawsze :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx