Strony

poniedziałek, 16 lipca 2012

mieszane.

Heej. Z racji, że nie mam ostatnio weny do pisania, i masę zdjęć, to w najbliższych notkach postaram się trochę ich dodać. Zacznę od wczorajszego outfitu XD









 bandamka- ?, bejsbolówka- Allegro, T-Shirt- New Yorker, Legginsy- Okey, Trampki - New Yorker
Okulary- Super Optyk ( czy jakoś tak ), Zegarek- Too water, Bransoletki - handmade.

Okulary to nie dodatek. Muszę je nosić, ale nie mam dużej wady, więc wole bez XD
Na drugi ogień idzie parę zdjęć ze spotkania z Paulą.


Koko <3



Ok. Osoby, które są spostrzegawcze zauważyły, że mam czerwone włosy. 
Po nałożeniu szmponetki, oczekaniu, spłukaniu i wysuszeniu włosów, maiłam różową głowę, potem trochę czerwoną, a teraz są takie jakby miedziane XD

to wszystko, do następnej notki

3 komentarze:

  1. <33 OLa prosze tylko nie dodawaj tych zdjęc ze mną :DD cieekawy bloog :D <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że szamponetka w ogóle chwyciła. Mnie nigdy to się nie zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx