Strony

piątek, 6 lipca 2012

Prośno.

Hej.
Sorka, za to, że dawno nie pisałam, ale mój aparat się zbuntował i nie dawał przerzucić żadnego zdjęcia na kompa. Po wielu próbach udało się. a nawiązując do tytułu. W zeszłą niedziele wybraliśmy się z rodzicami na wieś do cioci i wujka. Wioska jest nie wielka, ale możliwe, bo pewna nie jestem, zdobyła sławę dzięki serialowi " Życie nad Rozlewiskiem " . Właśnie w Prośnie zostało nakręconych większość kadrów, lecz w filmie podali inną nazwę wioski. Skąd to wiem ? Ponieważ wszystko zostało nakręcone u sąsiadów Cioci. ^^ . W niedziele przy okazji zastaliśmy też kuzynów z dziećmi. . Nie widziałam ich parę lat. Fajnie tak spotkać się w większym gronie :)

To jest Madzia. Ostatni raz widziałam ją po urodzeniu , a teraz ma półtora roku ^ ^
f
a tu Nadia :D 

Mam więcej zdjęć, ale ładują się tak długo, że aż straciłam cierpliwość :)
pa :D

2 komentarze:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx