Strony

środa, 4 kwietnia 2012

Relacja z dnia itepe itede

Dobry Wieczór.
Przepraszam za brak notek, ale przez moją nieobecność w szkole narobiło się tysiąc pięćset sto dziewięćset kartkówek, sprawdzianów , prac klasowych itp. ale uff. wszystko udało mi się pozaliczać . :)
Dzisiaj Rozpoczynamy przerwę świąteczną . Nie zdążę wrócić po świętach, bo daty się zbiegają z wyjazdem.
Jest już co raz bliżej . Muszę o siebie zadbać, aby znowu mnie nie odesłali z anginą . ^^
W szkole było świetnie. Wygłupy z Emilą, nie do opisania. Stało się coś dziwnego , na polskim było cicho.
 Zdaje się, że chłopacy chcieli podlizać się nauczycielce. ^^

Park Miniatur 2011 r.
Jakiś czas temu znalazłam ja yt świetny zespól grający covery, ale posiadający też  własne numery.
Napisze o nich kiedy indziej, ale teraz dam wam The Beatles - Yesterday w ich wykonaniu . :)
Miłych świąt. Baaj . :*


6 komentarzy:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx