Strony

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Kobieta W Czerni , Krzyk 4 ...

Hej ! 
Jakoś w tym roku dyngus był mega suchy , nawet dzieciaki nie biegały po parkingu i nie lały wodą . aż dziwne.  Wczoraj wieczorem obejrzałam film " Kobieta W Czerni " , gdzie w główną rolę  Arthura Kipps'a wcielił
się Harry Potter , a mianowicie Daniel Radcliffe ( Na marginesie ,to na początku ciężko było się przyzwyczaić , że nie Harry wyjmie różdżki ^ ^ ) . Horror opowiada nam o notariuszu , który udaje się do małego miasteczka . Arthur musi przygotować do sprzedaży dom leżący na Węgorzowych Moczarach, należący niegdyś do zmarłej Jannet. Za każdym razem gdy ktoś lub coś ujrzy kobietę w Czarnej sukni jakieś dziecko popełnia samobójstwo . Reszty nie będę wam opowiadała, bo film straci nutę ciekawości . Dodam tylko , że całkowicie zaskoczyło mnie zakończenie.
zwiastun :


Drugim obejrzanym przeze mnie filmem był " Krzyk 4 " , ale tego klasyku nie będę wam opowiadać . 
Każdy i tak powinien orientować się o co w nim właściwie chodzi. : )
Teraz nie wiem , kiedy dodam następną notkę, ponieważ jadę jutro do szpitala i 
( tfu tfu ) jestem zdrowa , więc powinni mnie przyjąć. :)
poooozdrawiam . Baaj . :D

4 komentarze:

  1. fajny film . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za polecenie filmu jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przez caly dzien bylam sucha! skandal!

    nigdy "Krzyku" nie widzialam
    ani 4 ani zadnego innego :P
    to pewno jakis horror wiec temu nie widzialam :P


    a czemu idziesz do szpitala? jesli mozna wiedziec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Krzyk jest horrorem , ale moim zdaniem powinien dostać miano komedii , ponieważ w ogóle nie jest straszny . W szpitalu byłam ponieważ mam przewlekły pogruźliczy stan zapalenia kości udowej ze szpikiem kostnym .

      Usuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx