Strony

sobota, 28 kwietnia 2012

Tak o wszystkim i o niczym .

Hej . Dawno nie pisałam. Powodem był pobyt w szpitalu, w którym nie było dostępu do internetu. teraz muszę nadrobić zaległości. Więc tak . Leżałam w " Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Im. Prof. Adama Grucy " w Otwocku . Przyznam bez kłamstwa , że jeszcze nigdzie nie spotkałam się z taką opieką medyczną.
W Klinice Grucy pracują najlepsi lekarze całej Polski. Pielęgniarki również były niezłe, czego nie mogę powiedzieć o jednej z salowych ... . Pobyt w szpitalu jest doskonałą metodą na poznawanie  nowych ludzi . Fajnych ludzi.. Powodem przyjęcia do " lecznicy " były potworne bóle uda. Stosowana miałam być kuracja antybiotykowa , ale niestety ( a może jednak stety ) nie obyło się bez zabiegu , na którym wycięto mi spory kawałek kości udowej i szpiku kostnego.  Przez dwa tyg. po operacji dostałam antybiotyki dożylne , dzięki którym trzy razy miałam zmieniany wenflon. Po 3 tygodniach wróciłam do domu , by dostawać antybiotyki w formie tabletek. Do szkoły już nie wrócę , będę miała nauczanie indywidualne
 Tak właśnie wygląda główne wejście do szpitala .
Teraz siedząc w domu i nie mogąc nigdzie wyjść ( chodzenie o kulach = wielki wysiłek )
znalazłam parę ciekawych wynalazków :
łóżko . aż chciało by się na nim poskakać . ^ ^
ze zwykłej sofy zrobił się ` tam tam tam  ` łóżko piętrowe.
składanka . dosyć funkcjonalna , jak toś nie ma miejsca na krzesła i stolik . :D
Takie wycieczkowe Masełko w sztyfcie. jak mu się oprzeć ? ^^

 I nie pochwaliłam się  , że kupiłam tipsy . Uznałam to za nieudany zakup. Tipsy firmy essence ciągle odklejają mi się od paznokci , a każdy z nich ma inną wielkość. jakby ktoś też się skusił to stanowczo nie polecam.


na 3 dni przed wyjazdem przyjechała na zabieg rockmenka i zaraziła mnie piosenkę zespołu Nirvana
- Polly .

teraz żegnam , baaaj .

4 komentarze:

  1. o matko naprawdę ;o to masz niezła niedowagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się leczę (ale na inną część ciała) od małego, ale od 3 lat jeżdzę do kliniki koło Warszawy i też byłam zdziwiona opieką medyczną i ogólnie całym wystrojem...całokształtem! I też miałam tam pare operacji ;p
    Dobrze się trzymasz! Tak trzymać i się uśmiechaj ;)
    ps.i też jestem z Ostródy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak się nazywasz ? : >
      no i ty też się trzymaj . : )

      Usuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx