Strony

czwartek, 29 marca 2012

Wielki Powrót W Szkolne Strony !

Guten Tag, das ist meine radio hallo hallo ! ^ ^
Poranne wstawanie nie jest przyjemne, po długim odpoczynku.Ledwo zeszłam z łóżka, ale do szkoły zdążyłam. 
Angielki minął nie źle, Matma gorzej, wf był super, bo mimo zwolnienia nauczyciel pozwolił mi pograć w siatkę ^^ , biologia jak to biologia a niemiecki jak zwykle zresztą. rozgadany. tak oto mi minął dzień. Przekonałam się co działo się w szkole podczas mojej nieobecności. No i najważniejsze , że otworzono wreście i nareszcie dziedziniec zewnętrzny. Prawie cały dzień była ładna pogoda. Oczywiście, gdy Ola wraca ze szkoły to musi padać deszcz. taki los, taki loos. 
Dzień zakończony małym wypadem do Caymana. Kupiłam sobie katanę jeansową ( której szukałam od paru laat ) i Bokserkę z Nadrukiem koszuli. Kiedyś się pochwalę na zdjęciach. ^^
                                   Żegnam . Pozdeerki .:* :* :*


2 komentarze:

  1. boziu, boziu moja piosenka : o le fu, niemiecki Oo Ladne zdjecie :D !

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx