Strony

czwartek, 25 października 2012

SZCZĘSCIE moimi słowami.

Hej !
Przejdę od razu do rzeczy. Ok. 2 tygodni temu maiłam tak zwaną wenę twórczą i napisałam "twitlongera", który został opublikowany wyłącznie na twitterze. Dzisiaj postanowiłam, ze podam go również tu :

Zastanawiałaś się kiedyś jak to jest spełnić swoje marzenia? Zapewne myślisz, że nie ma nic piękniejszego. Zaskoczę Cię. Marzeń nie da się spełnić, bo one są jak góry. Gdy wchodzisz na szczyt , wydaje cię się to piękne, osiągnęłaś swój cel. Nagle w oddali widzisz następną górę, wyższą i piękniejszą. Kolejne piękne marzenie. Wspinasz się na nią i na kolejną, i następną, żeby sobie uświadomić, że marzeń się nie da tak do końca spełnić, ale cieszysz się, że każda podróż na szczyt dała ci odrobinę szczęścia.


Wiem, że niektóre moje notki świadczą o tym, że nie piszę składnie, ale jak się postaram to umiem. Żeby uniknąć niedomówień dodam, że wzorowałam się na jednej z wypowiedzi pewnego nauczyciela w mojej szkole, ale dodałam też coś od siebie. Mam nadzieję, że się podoba :)
pare osób, dzięki którym jestem szczęśliwa !
Dobranoc !

4 komentarze:

  1. Czy ten twitlonger nie miał być prologiem do jakiegoś opowiadania? *-* Już go czytałam wcześniej i straaasznie mi się spodobał :D x

    OdpowiedzUsuń
  2. bo konwerter nie jest do zdjęć z bliska :d

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjątka www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx