Strony

poniedziałek, 15 października 2012

El Internado.

Od pewnego czasu oglądam z moja mamą stary serial :

Internat – hiszpański serial łączący w sobie elementy horroru, thrilleru oraz dramatu.

Serial opowiada o grupie nastolatków uczących się w zamkniętej, elitarnej szkole z internatem. W szkole panują ściśle określone reguły a każdorazowe naruszenie regulaminu skutkuje karą. Młodzież ma zakaz opuszczania murów uczelni, co sprawia, że każda wyprawa w głąb lasu, który otacza internat, smakuje jak zakazany owoc. Za bramą kryje się pewna tajemnica na ślad której wpada jeden z wykładowców. Chce on dowieść, iż kilkanaście lat temu w owym lesie kilkoro uczniów zostało zamordowanych. Znajduje on tajemniczy bunkier, gdzie kryją się zwłoki zaginionych. Ktoś, bądź coś nie chce jednak, by ta sprawa ujrzała światło dzienne, a nauczyciel jak i grupa jego uczniów narażeni zostają na śmiertelne niebezpieczeństwo.(źródło)
 Moim zdaniem to świetny serial, ktory naprawdę warto obejrzeć. Mimo, że nowy nie jest, gra aktorska i klimat - bajka ^ ^
     

właśnie zaczynam planować nowy post ze zdjęciami z wczoraj, cześć : >

2 komentarze:

  1. Nigdy nie przepadałam za hiszpańskimi serialami aczkolwiek ten brzmi całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam seriale hiszpańskie ale nie nawidzę brazylijskich i wszystkich pochodzenia amerykilatynowskiej :)mój ulubiony to Sin Tetas No Hay Paraiso :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx