Strony

niedziela, 4 listopada 2012

Mam Talent.

Cześć.
Sorka za tak długa nieobecność, nie miałam weny do pisania, Ale przechodząc do tematu. Wczoraj odbył się 3 półfinał najpopularniejszego w Polsce programu rozrywkowego. W zeszłym tygodniu do finału przeszło trio iluzjonistów, z czego jeden z nich pochodzi z mojego miasta. Wczoraj miałam nadzieję, że do finalistów dołączy też mój faworyt - Dawid Rajfur, niestety rozczarowałam się, zamiast niego przeszły dwa duety : Delfina i Bartek, których osobiście podziwiam i duet Elita, który jak sądze ma zniszczone dzieciństwo.
Każdy ma swoich faworytów i mam nadzieję, że w finale wygra najlepszy :)


A wam jak się podobał ostatni odcinek MT ? :)
 trzymajcie się xx

P.S. Założyłam Instagram, znajdziecie mnie pod nickiem @oleencjaa :)
P.S 2. Jeśli możecie obserwujcie mnie na twiterze, ostatnio mamy ciekawe "akcje " :D 
      https://twitter.com/oleencjaa

15 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz,wczoraj też oglądałam MT :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś <3
    Dodaje do Ul ; )
    Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam MT, moimi faworytami jest ta grupa iluzjonistów co w zeszłym tygodniu przeszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna jesteś :3
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądam wcale telewizji :P
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne :O *_*
    zapraszam do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądam tego. :C

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx