Strony

poniedziałek, 7 maja 2012

Okuulary

hej. Fajna była dzisiaj pogoda . Do 14.OO było 8 st, a później 20 . Omnomomonom. Byłam w Pepco i Rossmanie . Doszłam o kulach. Co prawda koło pepco musiałam na chwilę usiąść , ponieważ mam straszne skłonności do mdlenia. Na szczęście jak już wspomniałam wszystko było OK ^^ . Pochwalę się moim zakupem :
                                                                   PEPCO  9,99 !
                                                  Nie zbyt chronią oczy przed słońcem , ale kit.XD
Były też mega urocze naszyjniki , bransoletki , pierścionki , kolczyki itp , itd , ale się powstrzymałam , bo oszczędzam, XD W Rossmanie zakupiłam " skerek'owy " lakier do paznokci i peeling do twarzy z Garniera .
Mama pokryła koszty, więc jest miluuuuuuusio. Wczoraj zjechała się rodzina z Miłomłyna . Wika wzięła aparat to porobiłyśmy " parę " zdjęć . Oto kilka z nich :
                                                                     Oto Wiczka. :*            


Dobra , teraz muszę się pożegnać . Przez ten szpital coś mi się poprzestawało i mogę już iść spac o 18.00, a jest 21.00 więc umieram , a miałam jeszcze wypróbować peeling . Branoc . :*

3 komentarze:

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx