Strony

wtorek, 22 maja 2012

kamerkowe

Hej .
Nie pisałam już dosyć długo, a to dlatego , ze po prostu nie wiedziałam o czym.. W czwartek po szkole przyszły do mnie mnie Redzia , Ania i Alan . Grałyśmy w monopol , gadałyśmy , dziewczyny pozjadały wszystkie Jelly Beans , a co tam . W sobotę Przyszła Pati i Emila , też fajnie było . Od wczoraj zaczęłam lekcje, w tygodniu mam 10 godzin, spoko.

PONIEDZIAŁEK
12.15-13.00 fizyka
14.30-15.15 muzyka
WTOREK
9.45-10.30 polski
13.00-13.45 muzyka ( co 4 tygodnie )
ŚRODA
12.35-13.20 angielski
13.45-14.30 WOS ( co 2 tygodnie )
CZWARTEK
7.55-8.40 niemiecki
9.30-10.15 biologia
10.30-11.15 geografia
12.30-13.15 chemia
PIĄTEK
8.00-8.45 historia
12.35-13.20 plastyka ( co 4 tygodnie )


Czwartek zapowiada się fajnie , ponieważ w Ostródzie w Amfiteatrze wystąpi m. in zespół ENEJ  . 
* skrzydlaaaaaaaaaaaaaate ręce <3 * , idę z Alanem , omonm . < 3
teraz Skajapjuję z Alanem , ale ona nie chce śpiewać . : <
Czeka mnie matma idę się przygotować , cześć .
czeeeeeetaaaaaa koootaaa . < 3
buziaksy Alanko moja , haha . < 3



 i taka tam nuuuta na dziś : 


11 komentarzy:

  1. u mnie bedzie Enej na dniach miasta w czerwcu fuck yeah ;d Ladny gif :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uu, z Ostródy? często tam bywam : )
    super giff :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam coś takiego jak "trzaskające" biodro. Przeskakuje mi i boli :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. okolice Mławy, ale rodzinę mam w Ostródzie, przez co często tam bywam i mam do tego miejsca sentyment : )

    OdpowiedzUsuń
  5. często bywasz w tym miejscu? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli mieszkasz w centrum, blisko basenu, Kościoła? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz indywidualne że tak mało godzin?:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, Eneja :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bo akurat moja ciocia w samym centrum (podobno) : o

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx