Strony

sobota, 26 maja 2012

Meega Leń

Witajcie . Od pewnego czasu złapałaaam mega lenia, w pisaniu notek. W czwartek był koncert zespołów ostródzkich ( zamkowy chór kameralny, uniwersytet 3 wieku, etc. ), Cuby De Zoo i Enej .I muszę przyznać , że choć ludzie tak chwalą ich występy na żywo , to ja jakoś się niezbyt się bawiłam . Chciałam podejść pod scenę , ale jakoś nie zaryzykowałam , bo grupa ludzi " tańczyła " pogo. ( chodzi mi tu o koncert ENEJ ).
tak notka jakaś taka chaotyczna jest i nie wiem co napisać to zacytuję swojego photobloga :
zdaje mi się , że tylko ja odniosłam wrażenie , że jedyną szczerą i prawdziwą osobą w całym
zespole był perkusista. Jakoś tak zdaje mi się , że od czasu wygrania MBtM, zaczeli straaasznie się nosić
nie wiem. Nowe piosenki to klapaa , ale państwo b. luuuuubię.
tak taaaak . a dzisiaj do babcii  ^ ^
aa i dla przypomnienia dzisiaj jest dzień matki. Ja mojej prezent dałam już 2 tygodnie temu . Podarowałam jej storczyka ( kocha te kwiaty ) z 3 łodygami .
tak więc żegnam się . Potem postaram się dodać zdjęciue dzisiejszego outfitu . : )
a tu macie zdjęcie " czwartkowej " Pauli . Wiem , że będzie meeega foch jak się tym dowie, ale to szczegół . 
pa . ^ ^

4 komentarze:

  1. też byłam na eneju i też za specjalnie mi się nie podobało ;p
    ale ładny był ten chłopak...ten z tymi włosami do góry i z trąbką xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam z nim zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx