Strony

piątek, 15 marca 2013

Playlista na marzec

Hej! Przepraszam za długą nieobecność. Nie mam jakoś ani czasu, ani ochoty do pisania bloga. W zeszłym tygodniu byłam na obozie - Euroweek, więc też nie miałam możliwości do pisania. Dzisiejszy post dotyczy playlisty na dany miesiąc. :>
1. Lana Del Rey - Dark Paradise


2. Walk of The Earth - Red Hands


3. Ed Sheeran - Miss You
 


4. One Direction - Irresistible


5. Maroon 5 - Daylight


6. Rihanna - Stay


7. Rea Gravey - Wild Love (falkjfaslfjasf <3)


 Zdjęcie z Euroweeka <3
To chyba na tyle, dziękuję za uwagę :)
 

6 komentarzy:

  1. to zd bije na głowe wszystkie inne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne piosenki! Przesłuchałam wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <3
    Świetne piosenki
    ładne zdjęcie na końcu
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx