Strony

sobota, 29 września 2012

40 notka i bardzo ważna rzecz + przeprosiny.

siema :>
Na początku przepraszam za tak długą nieobecność. Od początku roku mam masę testów, nieobecność w zeszłym roku niczego nie ułatwia. Narazie w szkole spoko, mam 2 gorze oceny, a tam to nie narzekam. :>
Jeszcze raz baaaardzo baaaaaardzo przepraszam. Postaram się dodawać już notki regularnie co ok. 3 dni.

Rzecz bardzo dla mnie ważna, a raczej utwór. Jak z pewnością każda Directionerka wie, a może nie tylko one, 20 września ukazała się najnowsza piosenka mojego ukochanego zespołu ONE DIRECTION. Nosi ona tytuł LIVE WHILE WE'RE YOUNG. Premiera nastąpoła w dość dziwny sposób, mianowicie pewna Australijska stacja wyświetliła bez zgody 1D teledysk na 4 dni przed oficjalną premierą. Pech chciał, że akurat ktoś podczas transmisji nagrał go i wrzucił do sieci. Nagranie szybko obeszło świat, a fandom nie mógł się nacieszyć. Chłopcy z boysbandu, żeby nie robić afery, przytaknęli i na swój oficjialny profil na yt ok. godziny 18 wrzucili piosenkę. Teraz bije ona rekordy popularności. W ciągu 24 h od premiery miała ponad 20 MILIONÓW ODSŁON, niesamowite. Nie mogę sie już doczekać płyty Take Me Home, która ma premięrę w listopadzie, juz ją zamówiłam, teraz czekam :3


dziękuję za uwagę :>
siema <3

1 komentarz:

  1. W takim razie czekam na nową notke :D + przy okazji zapraszam do nas, będziemy reaktywować bloga pod adresem http://make-some-memories-1d.blogspot.com/ :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania :
- spam i obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.
- na komentarze typu "Fajne zdjęcia wpadnij do mnie www.xxx.blogspot.com" nie odpowiadam.
dziękuję xx